Oct 10, 2010

Tension lagi.........

Tension lagi sebab takut teramat sangat dengan kursus "Effective Writing" yang akan berjalan selama seminggu starting esok. And minggu ni jugak la kena handle kursus untuk bahagian lain. Jadual bertindan pulak tu...fenin memikirkannya. Macam tak bersedia aja untuk kursus ini, terlalu banyak masa dihabiskan untuk buat benda lain. Banyak lagi handout untuk kursus ni tak buat....tension, tension, tension.

I am so unprepared for this course. I hope everything will go smoothly until the end of the week. Ya Allah aku mohon pada Mu, biar la kursus ini berjalan dengan lancar. Aku malas nak dengar suara-suara sumbang berbunyi. Aku malas nak dengar orang tu membebel kata objektif kursus ini tidak tercapai, kursus not well planned dan sebagainya.... Malas weh nak dengar tu... and every time tak kira untuk kursus mana... channel radio akan berada di stesen yang sama, mainkan lagu yang sama....kadang-kadang bengang jugak aku mendengarnya....mana tidaknya, orang lain yan buat tak kena kat mata dia, aku jugak yang kena bebel....penat weh asyik nak kena pikul silap orang lain...kadang-kadang tu rasa life is so unfair...bila SKT nanti, markah orang tu tinggi and me? Rendah! Why? Sebab di mata dia, aku ni jenis tak pandai buat kerja, tak pandai mengajar, tak sesuai untuk ngajar PTD, aku bukan lecturer macam orang yang seangkatan dengan dia...aku cikgu cabuk aje...tapi masa perlu kan orang nak buat anything technical, aku jugak lah yang dicari, masa tu lembut gigi dari lidah....sabar aje lah, Allah tu maha adil....

Apa pun hopefully everything will go smoothly for the duration of the course.

No comments: