Apr 14, 2009

They are In Town

Hai the start of the busy time for me, the new batch of PTD officers are in town for the next four months, meaning I have to clock in way before my clock in time of 8.30 a.m. Hu hu hu hu.... 'cos their class starts at 8.00 a.m.

Tapi kan kan I tak faham la dengan setengah - tengah orang kat sini, tuan empunya badan tak rasa pun that it's going to be a problem coming in earlier then usual to the office. Pelik betul la depa ni even though my official clock-in time is 8.30, if my responsibility is to be in at the office before 8.00, then I will try my darnest to be in before masa tu la... apa susah.... heh pelik betul la aku dengan orang-orang kat sini.... sejak aku masuk kat sini aku tak pernah sampai lewat selepas dari pukul 8.00 pun, unless under dire circumstances.... sabar aje lah dengan mulut-mulut yang suka pot-pet pot-pet tu. If aku kena drag on the carpet for my tardiness by the Senior Director or the Execuitve Chairman or my immediate boss, the Director of Language, aku yang kena face the music not them.... so ape la dia orang nak kepoh sangat pasal benda ni.....tak tau la aku....sabar and terus sabar.....

To Reenaz, hari tu feeling down sangat and dah la hujan pulak tu, lagi la buat mood down tapi minggu ni dah okay...hei hei hei hei.... balik la Malaysia if ada peluang, nanti boleh kita sama-sama main hujan... nak tak? hei hei hei.......

No comments: